Telefon:+48 519085687
centrumturbo@gmail.comCZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Prowadzimy sprzedaż naszych produktów na cały świat. Termin dostawy jest uzależniony od wskazanego przez Klienta adresu doręczenia przesyłki oraz od godziny złożenia zamówienia
Czas realizacji zamówienia na terenie Polski:
- zamówienia złożone do godziny 17.00 dostarczane są w kolejnym dniu roboczym
- zamówienia złożone po godzinie 17.00 nadawane są w następnym dniu roboczym i dostarczane w przeciągu 24 godzin.
W przypadku zakupu bardzo nietypowego produktu czas oczekiwania na otrzymanie przesyłki może wynieść maksymalnie do 3 dni roboczych. W takiej sytuacji otrzymają Państwo telefoniczną informację o terminie dostawy.
Czas realizacji zamówienia poza granice Polski:
- zamówienia złożone do godziny 17.00 nadawane są w tym samym dniu.
- zamówienia złożone po godzinie 17.00 nadawane są w kolejnym dniu roboczym.
Czas doręczenia przesyłki zależy od adresu, pod jaki, ma zostać dostarczona. Informacja o przybliżonym terminie doręczenia paczki zagranicznej przekazywana jest Klientowi telefonicznie lub mailowo.
KOSZT DOSTAWY
Przesyłki dostarczamy Klientom naszej firmy we współpracy z przewoźnikami DPD oraz GLS. Zakupu produktu można także dokonać bezpośrednio w siedzibie naszej firmy mieszczącej się w Oleśnicy przy ul. Wielkopolnej 2e.
Na terenie Polski
Przy zamówieniu powyżej 200 zł opłacamy koszty dostawy. Dodatkowo w przypadku zakupu produktu na wymianę pokrywamy koszty zwrotu uszkodzonego przedmiotu Klienta do naszej firmy.
Przy zamówieniu poniżej 200 zł opłatę związaną z dostawą kurierską w wysokości 15 zł ponosi Klient.
Poza granicami Polski
Koszty dostarczenia zamówionego towaru poza granice Polski jak i zwrotu towaru uszkodzonego na wymianę z zagranicy pokrywa Kupujący.
Wysokość opłat związanych z dostarczeniem paczki uzależniona jest od kraju, do którego ma zostać dostarczona. Informację na temat kwoty wysyłki przekazujemy Klientom telefonicznie lub mailowo.
PROGRAM WYMIANY DLA PRODUKTÓW REGENEROWANYCH
Program wymiany polega na tym, że wysyłamy do Państwa zregenerowany produkt, a w zamian otrzymujemy od Państwa produkt zużyty, uszkodzony. Taki tok postępowania zapewnia szybki czas realizacji zamówienia.
Wyróżnić można opcję zapłaty z depozytem lub bez:
1. Informacja o wielkości depozytu znajduje się w zakładce „kaucja” na stronie każdego z produktów. Depozyt zostaje zwrócony w momencie otrzymania przez nas produktu zużytego, uszkodzonego.
2. Wysyłka zregenerowanego produktu w momencie złożenia zamówienia. Kurier przy dostawie nowego produktu, odbiera produkt zużyty, uszkodzony.
3. Odbiór nowego produktu osobiście w siedzibie firmy przy jednoczesnym zdaniu produktu zużytego, uszkodzonego
JAK UZYSKAĆ ZWROT DEPOZYU
Uszkodzony produkt prosimy odesłać na adres siedziby firmy (nie później niż 60 dni od momentu otrzymania od nas nowego produktu):
Genesis Turbo,
ul. Wielkopolna 2e,
56-400 Oleśnica
Do przesyłki należy dołączyć następujące informacje:
- imię i nazwisko kupującego,
- nr konta bankowego, na które ma zostać zwrócony depozyt,
- kwotę depozytu jaka zostala oplacona.
Koszt transportu pokrywa Klient.
Zwrot kosztów nastąpi maksymalnie w przeciągu 2 dni roboczych od momentu dostarczenia przesyłki zwrotnej do siedziby naszej firmy.